Więcej spokoju w Twoim codziennym życiu

Więcej spokoju w Twoim codziennym życiu

Pakiet Ochronny to spokój dla Ciebie.

Znajdź najlepsze rozwiązanie w trzech prostych krokach

Jeżeli masz jakieś pytania lub potrzebujesz konsultacji, zadzwoń do nas:801 444 800*, 22 749 61 00*.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

  • Trzy proste kroki
    1
    Wybierz pakiet

       

  • 2
    Podaj niezbędne informacje o urządzeniu

    (Numer seryjny i PNC, data dokonania zakupu)

  • 3
    Wybierz sposób płatności

    (W 100% bezpieczna płatność)

Przedłuż gwarancję dla Twojego urządzenia

Przedłuż gwarancję dla Twojego urządzenia

Zanussi produkuje wysokiej jakości sprzęt gospodarstwa domowego. Poza standardowym okresem gwarancji możesz rozszerzyć ochronę Twoje urządzenia o dodatkowy rok. Ciesz się swoim urządzeniem Zanussi przez długi czas.

Pakiety ochronne

Jakie korzyści płyną z rozszerzonej ochrony serwisowej?

Nawet po upływie dwuletniej gwarancji producenta zakup Pakietu ochronnego pozwoli Ci uniknąć dodatkowych kosztów.

Jeśli Twoje urządzenie jest nadal objęte 2-letnią gwarancją producenta i przeznaczone wyłącznie do użytku domowego, możesz nabyć dodatkową ochronę gwarancyjną Electrolux.

Często zadawane pytania

Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Zanussi?

Pakiet ochronny KOMFORT można nabyć dla dużych urządzeń AGD (płyty, kuchnie, kuchenki, piekarniki, okapy, chłodziarki, pralki, suszarki, zmywarki) marki Zanussi zakupionego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Czy zakup Pakietu ochronnego KOMFORT Zanussi wpływa na okres Standardowej Gwarancji Producenta?

Nie, Pakiet ochronny KOMFORT  Zanussi nie wpływa na okres trwania Standardowej Gwarancji Producenta i rozpoczyna się w zależności od wybranego pakietu.

Jakich usterek nie obejmuje Pakiet ochronny KOMFORT Zanussi?

Pakiet ochronny KOMFORT  Zanussi nie obejmuje np.:
• uszkodzeń urządzenia spowodowanych wszelkimi zdarzeniami losowymi, chyba, że wybrano pakiet który obejmuje tego rodzaju uszkodzenia;
• zużycia elementów eksploatacyjnych, które ze względu na swój charakter, ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności urządzenia np.: żarówki, baterie, bezpieczniki itp;
• korozji, zmian estetycznych wynikających z normalnego użytkowania urządzenia i niewpływających na prawidłowe działanie sprzętu;
• uszkodzeń związanych z użytkowaniem urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub zaleceniami wynikającymi z instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z naprawy urządzenia przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione przez Zanussi.
Pełna lista, czego nie obejmuje ten pakiet znajduje się w Ogólnych Warunkach Usługi.

Ile zapłacę za Pakiet ochronny KOMFORT Zanussi?

Ceny pakietów są rożne w zależności od zakresu ochrony, oraz czasu jego obowiązywania. O szczegóły zapytaj na infolinii 801 444 800*, 22 749 61 00* lub sprawdź na www.zanussi.pl/pakietyochronne.

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

Kiedy mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT Zanussi?

Termin, kiedy można nabyć Pakiet ochronny KOMFORT może być uzależniony od zakresu ochrony. Jedną z podstawowych zasad jest to, że urządzenie nie może być starsze niż 8 lat. Informację, jaki pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie, uzyskasz dzwoniąc na Infolinię pod numerem: 801 444 800*, 22 749 61 00* lub sprawdzając na www.zanussi.pl/pakietyochronne.

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Pakiet ochronny KOMFORT Zanussi?

Wszelkie nieprawidłowości można zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszą Infolinią pod numerem: 801 444 800*.

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

Przez kogo oferowana jest Pakiet ochronny KOMFORT Zanussi?

Pakiet ochronny KOMFORT będący formą ubezpieczenia urządzenia, jest oferowana przez Electrolux Insurance Co Ltd z siedzibą w Sztokholmie, a pozostałe przez Electrolux Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Naprawy urządzeń, które objęte są wykupionym pakietem wykonywane są przez Autoryzowaną Sieć Serwisową firmy Electrolux Poland Sp. z o.o., w miejscu jego instalacji przez klienta, a jeśli nie jest to możliwe – w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.

Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?

Nie, jeśli uszkodzenie jest objęte wykupionym pakietem. Pakiet ochronny KOMFORT   obejmuje pokrycie wszelkich kosztów naprawy lub wymiany, w tym również kosztów transportu i instalacji.

Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT?

Urządzenie zostanie wymienione na nowe, jeżeli naprawa wadliwego urządzenia jest niemożliwa lub będzie ekonomicznie nieuzasadniona.

Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?

W przypadku wymiany, klient otrzyma nowe urządzenie posiadające porównywalne funkcje oraz o wartości urządzenia wymienionego.

Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Pakietu ochronnego KOMFORT, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?

Prawa i obowiązki wynikające z zakresu usług Pakietu ochronnego KOMFORT mogą zostać przeniesione na nowego właściciela urządzenia. W tym celu należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 801 444 800*, 22 749 61 00* .

*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej

Jaki wpływ na zakres usług w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?

Dokonanie napraw lub wymian urządzenia w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT   Producenta nie wpływa na długość i zakres usługi wybranego Pakietu.

Jaki wpływ na zakres usług w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?

W przypadku wymiany Urządzenia, wymienione Urządzenie objęte będzie Standardową Gwarancją Producenta.

Czy mogę odstąpić od umowy na Pakiety ochronne KOMFORT Zanussi?

Tak, w przypadku Pakietu ochronnego KOMFORT będącego formą ubezpieczenia można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jeśli w tym czasie nie została wykonana wymiana lub naprawa urządzenia. W innym przypadku nie ma możliwości rezygnacji z usługi.