Wyświetlacz pralki nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej

Ostatnia aktualizacja 23.11.2023 09:20

Problem

  • Wyświetlacz nie pokazuje wskaźnika łączności bezprzewodowej
  • Nie można połączyć się z urządzeniem

Dotyczy

  • Pralka z funkcją WiFi
  • Suszarka z funkcją WiFi

Rozwiązanie

1. Sprawdź siłę sygnału sieci WiFi.

2. Upewnij się, że połączenie bezprzewodowe jest włączone.

Sprawdź rozdział „Konfigurowanie połączenia bezprzewodowego z pralką/suszarką” w rozdziale „WiFi - Konfiguracja łączności” w instrukcji obsługi. Możesz pobrać instrukcję obsługi tutaj.

Zapoznaj się z artykułem: Jak połączyć urządzenie z aplikacją

Po zastosowaniu opisanej konfiguracji i włączeniu modułu WiFi w urządzeniu, usłyszysz pojedynczy sygnał dźwiękowy (piknięcie), a na wyświetlaczy pojawi się komunikat ON, należy wtedy zwolnić przytrzymywane przyciski na panelu sterowania urządzenia.

3. Sprawdź swoją sieć domową i router.

Należy użyć sieci 2,4 GHz (802.11 B / G / N) z hasłem WPA2-PSK. Obecnie większość routerów jest dwuzakresowych z pasmami 2,4 GHz i 5 GHz. Pasma używają tego samego hasła z uwzględnieniem wielkości liter. Zapytaj swojego usługodawcę internetowego, czy potrzebujesz pomocy z ustawieniami routera.

4. Uruchom ponownie router.

5. Skontaktuj się z dostawcą usług bezprzewodowych, jeśli występują dalsze problemy z siecią bezprzewodową.

Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienna i akcesoria
Części zamienna i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.