Zmywarka wyświetla kod błędu i20, emituje 2 sygnały dźwiękowe lub dioda LED miga 2 razy, nie wypompowuje wody

Ostatnia aktualizacja 11.07.2024 12:51

Problem

  • Zmywarka wyświetla komunikat o błędzie C2, F2, i20 lub AL6
  • Zmywarka emituje 2 sygnały dźwiękowe lub dioda miga 2 razy
  • Zmywarka nie wypompowuje wody
  • Zmywarka nie odprowadza wody
  • błąd i20 w zmywarce

Dotyczy

  • Zmywarka do zabudowy
  • Zmywarka wolnostojąca

Rozwiązanie

Jeżeli zmywarka wyświetla komunikat o powyższych kodach błędów C2, F2, i20 lub AL6, emituje 2 sygnały dźwiękowe lub dioda miga 2 razy, to oznacza, że wystąpił błąd w zmywarce o kodzie i20. 

Ten błąd wskazuje na problem z odprowadzaniem lub wypompowywaniem wody z urządzenia. Jeżeli zmywarka nie wypompowuje wody, ważne jest, aby podjąć działania zaraz po zauważeniu problemu. Przede wszystkim należy sprawdzić i oczyścić filtry oraz rury odpływowe. 

Jeżeli te kroki nie rozwiązują problemu, zalecamy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, aby uzyskać profesjonalną pomoc w diagnozie i naprawie urządzenia.

1. Upewnić się, czy syfon umywalki jest drożny

2. Upewnić się, czy filtr w wężu spustowym jest drożny

3. Upewnić się, czy system wewnętrznych filtrów i osadnik jest drożny

Zapoznaj się z filmem instruktażowym


Zalecamy regularną konserwację urządzenia za pomocą środka do usuwania kamienia Clean & Care przeznaczonego specjalnie do zmywarek. Możesz znaleźć polecane produkty w naszym sklepie internetowym .

4. Upewnić się, czy wąż spustowy został prawidłowo zainstalowany (jak na poniższej ilustracji):

  • Długość węża spustowego nie przekracza 400 cm.
  • Punkt wlotu odpływu musi znajdować się na wysokości od 40 do 85 cm.
  • Wąż spustowy nie jest uszkodzony, skręcony ani zagięty

dish.png

5. Sprawdzić, czy z odpływu zlewozmywaka wyjęto zaślepkę. (jeśli zmywarkę niedawno zainstalowano lub przeniesiono)

Należy usunąć zaślepkę z syfonu. Otworzyć syfon odpływu, do którego podłączony jest wąż spustowy, usunąć zaślepkę i ponownie podłączyć wlot syfonu.

clipboard_eef7f716c1e973115d0a359d085e2f806.png



Jeśli powyższe porady nie rozwiążą problemu,  należy zamówić wizytę serwisową w celu zidentyfikowania i wyeliminowania przyczyny problemu.

Ostrzeżenie: Nie zalecamy używania produktu aż do czasu całkowitego wyeliminowania problemu. Należy odłączyć produkt i nie podłączać go ponownie, dopóki nie ma pewności, że wszystkie nieprawidłowości zostały wyeliminowane.

Przyczyna

  • Kod błędu i20 lub podobny zaczynający się na i2 oznacza możliwy problem z opróżnianiem urządzenia
Zamów wizytę serwisową
Zamów wizytę serwisową

W celu zgłoszenia urządzenia do naprawy, przejdź do strony Serwis.

Części zamienna i akcesoria
Części zamienna i akcesoria

Znajdź oryginalne części zamienne do swojego urządzenia w naszym sklepie internetowym i zamów je prosto do domu.